brnovinky

Přepnout do PC verze

Promiňte, říkají Nečas, Kalousek a Sobotka Brnu v roce 2030

Na ulicích Brna mohou občané nově potkávat Petra Nečase, Miroslava Kalouska či Bohuslava Sobotku se šedinami a vráskami. Oceněná kampaň měsíce Brňanům vzkazuje „Promiňte.“ Zestárlí politici se v roce 2030 omlouvají, že promeškali příležitost nastartovat v Česku chytrou ekonomiku.


180_Petr_Necas_ProminteKampaň je součástí iniciativy Velká výzva, v níž Hnutí DUHA prosazuje nový zákon podle úspěšného britského vzoru, který stanoví, jakým tempem se Česko bude zbavovat své závislosti na drahých fosilních palivech a podporovat modernizaci ekonomiky.

Rozhýbání chytrých řešení

Nový zákon by měl rozhýbat chytrá řešení, jako je zateplování domů, čistá energie a pohodlná, rychlá veřejná doprava. Hnutí DUHA poukazuje, že nový zákon sníží českou závislost na dovozu ropy a zemního plynu, srazí domácnostem účty za energii a nastartuje chytrou a silnou ekonomiku.

Reklamní kampaň občany oslovuje celý měsíc a využívá citylightů. Inzerovaná webová stránka veřejnosti radí, jak politiky rozhýbat. Na webu lidé naleznou praktické rady - například jak snížit svůj účet na benzínové pumpě.

Po vzoru Velké Británie

180_Miroslav_Kalousek_ProminteNa zákoně, který Hnutí DUHA prosazuje, chce spolupracovat většina parlamentních stran - ČSSD, TOP09, Starostové a nezávislí a Věci veřejné. Podle nezávislého průzkumu Factum Invenio také 66 procent obyvatel České republiky. Podobnou legislativu před čtyřmi lety schválili ve Velké Británii a postupně se přidávají i další evropské země.

Hnutí DUHA kampaň připravilo ve spolupráci s agenturou Last Minute Management. Financování reklam – které jsou umístěny za nízkou nekomerční cenu – umožnil grant, který ekologická organizace na projekt dostala od americké nadace CEE TRUST - Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe.

Neděláme si z politiků legraci, říká Vojtěch Kopecký z Hnutí DUHA

„Účelem reklamy není dělat si legraci z konkrétních politiků, ale poukázat na obrovské ekonomické příležitosti, které dnes před sebou máme, které ale bohužel zatím nevyužíváme,“ říká Vojtěch Kotecký, programový ředitel Hnutí DUHA a dodává: „Zákon podle britského vzoru rozhýbe nová průmyslová odvětví a chytré inovace, takže posílí českou ekonomiku. Srazí rodinám účty za energii i českou závislost na drahém dovozu ropy.“

MaK., brnovinky, zdroj Hnutí DUHA

{linkr:related;keywords:brno;limit:8;title:%C3%84%C2%8Dt%C3%84%C2%9Bte+tak%C3%83%C2%A9%3A}

Promiňte, říkají Nečas, Kalousek a Sobotka Brnu v roce 2030

Na ulicích Brna mohou občané nově potkávat Petra Nečase, Miroslava Kalouska či Bohuslava Sobotku se šedinami a vráskami. Oceněná kampaň měsíce Brňanům vzkazuje „Promiňte.“ Zestárlí politici se v roce 2030 omlouvají, že promeškali příležitost nastartovat v Česku chytrou ekonomiku.


180_Petr_Necas_ProminteKampaň je součástí iniciativy Velká výzva, v níž Hnutí DUHA prosazuje nový zákon podle úspěšného britského vzoru, který stanoví, jakým tempem se Česko bude zbavovat své závislosti na drahých fosilních palivech a podporovat modernizaci ekonomiky.

Rozhýbání chytrých řešení

Nový zákon by měl rozhýbat chytrá řešení, jako je zateplování domů, čistá energie a pohodlná, rychlá veřejná doprava. Hnutí DUHA poukazuje, že nový zákon sníží českou závislost na dovozu ropy a zemního plynu, srazí domácnostem účty za energii a nastartuje chytrou a silnou ekonomiku.

Reklamní kampaň občany oslovuje celý měsíc a využívá citylightů. Inzerovaná webová stránka veřejnosti radí, jak politiky rozhýbat. Na webu lidé naleznou praktické rady - například jak snížit svůj účet na benzínové pumpě.

Po vzoru Velké Británie

180_Miroslav_Kalousek_ProminteNa zákoně, který Hnutí DUHA prosazuje, chce spolupracovat většina parlamentních stran - ČSSD, TOP09, Starostové a nezávislí a Věci veřejné. Podle nezávislého průzkumu Factum Invenio také 66 procent obyvatel České republiky. Podobnou legislativu před čtyřmi lety schválili ve Velké Británii a postupně se přidávají i další evropské země.

Hnutí DUHA kampaň připravilo ve spolupráci s agenturou Last Minute Management. Financování reklam – které jsou umístěny za nízkou nekomerční cenu – umožnil grant, který ekologická organizace na projekt dostala od americké nadace CEE TRUST - Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe.

Neděláme si z politiků legraci, říká Vojtěch Kopecký z Hnutí DUHA

„Účelem reklamy není dělat si legraci z konkrétních politiků, ale poukázat na obrovské ekonomické příležitosti, které dnes před sebou máme, které ale bohužel zatím nevyužíváme,“ říká Vojtěch Kotecký, programový ředitel Hnutí DUHA a dodává: „Zákon podle britského vzoru rozhýbe nová průmyslová odvětví a chytré inovace, takže posílí českou ekonomiku. Srazí rodinám účty za energii i českou závislost na drahém dovozu ropy.“

MaK., brnovinky, zdroj Hnutí DUHA

{linkr:related;keywords:brno;limit:8;title:%C3%84%C2%8Dt%C3%84%C2%9Bte+tak%C3%83%C2%A9%3A}

Joomla SEF URLs by Artio

(c) MaK., 2008-2099, všechna práva vyhrazena, kopírování obsahu jen se svolením redakce

Nahoru PC verze