brnovinky

Přepnout do PC verze

Desítka v plastu má sestřičku. Starobrno Medium nově v Maxilahvi

Starobrno_Medium_Maxilahev

Nové Medium v Maxilahvi

Maxilahve ze Starobrna se těší oblibě pivařů. Úspěch desítky Tradiční v 1,5litrové plastové lahvi byl motivací pro pivní skupinu Heineken Česká republika a nově nabízí v Maxilahvi i jedenáctistupňové Starobrno Medium.

 

„Úspěch 1,5litrové Maxilahve Starobrno Tradiční nás přesvědčil o tom, že zákazníci větší balení jednoznačně přivítali. Proto jsme se rozhodli nabídnout v tomto unikátním obalu i náš vlajkový produkt – jedenáctistupňové Starobrno Medium,“ říká Martin Kašpar, group brand manažer odpovědný za značku Starobrno.

 

Starobrno_spusteni_nove_linky_na_MAXI_lahve_Brno_IMG_3685_13042010_MK

Linka na Maxilahve v pivovaru Starobrno.

Uvedení nového balení Starobrna Medium doprovodí podpůrná kampaň v místě prodeje a ve vybraných obchodech také proběhne propagační akce s hosteskami. Při té budou moci zákazníci získat drobné dárky. „V maloobchodní síti se Starobrno Medium v Maxilahvi objeví v červenci, a to především v největších sítích hypermarketů a supermarketů, stranou ale nezůstanou ani menší distributoři jako je Coop, Brněnka nebo nezávislí maloobchodníci. Soustřeďujeme se především na jižní a střední Moravu, kde je Starobrno doma a kde dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější pivní značky,“ upřesňuje Kašpar.

 

Novinka si také vyžádala změnu dosavadních etiket Starobrno Medium a Starobrno Tradiční. Obě se nyní představují ve speciální úpravě pro Maxilahve. „Tento typ obalu cílí především na aktivní, mladší zákazníky. Proto je design etiket modernější a atraktivnější. Etikety obou produktů jsme zároveň přizpůsobili tak, aby jejich vzájemné odlišení bylo maximálně snadné,“ dodává Martin Kašpar.

 

čtěte také Starobrno má novou linku, první v Česku - MAXI PET lahve se plní už v Brně

 

Starobrno_spusteni_nove_linky_na_MAXI_lahve_Brno_IMG_3632_13042010_MK

Etiketovací zařízení linky na Maxilahve v Brně.

Změnu také zaznamenají obaly určené pro multipack Starobrno Medium a Starobrno Tradiční v Maxilahvích. Zatímco přebal multipacku o šesti kusech pro Starobrno Tradiční bude zobrazovat vedle pivní lahve s novou etiketou motiv ječmene a jasně modré oblohy, přebal multipacku Starobrno Medium bude mít ústředním motivem obilí ve světle jasně žlutého počínajícího západu slunce.

 

Starobrno_Medium_Maxilahev_pack

Nový přebal multipacku Maxilahví.

Maxilahev je unikátní obal s názvem beer pack, který byl vyvinut speciálně pro pivo. Od běžných PET lahví se liší především svým složením a větší šířkou a pevností plastu. Tento obal zajišťuje 10x vyšší ochranu proti průniku kyslíku, 2x vyšší trvanlivost produktu a 2x vyšší ochranu proti průniku CO2. Poskytuje také lepší teplotní stabilitu piva, které si díky tomu zachová na dlouhou dobu svoji nejvyšší kvalitu. Spotřebitelé oceňují také nerozbitnost a větší kapacitu Maxilahve, stejně jako lehkost, díky které lze pivo brát s sebou například na výlety nebo pikniky, a také znovuuzavíratelnost.

 

Heineken plní své Maxilahve na nové stáčecí lince v pivovaru Starobrno. Linka byla uvedena do provozu v polovině dubna 2010, při plném štítkovacím výkonu naplní až 14 tisíc 1,5litrových lahví za hodinu. Spuštěním nové stáčecí linky ve starobrněnském pivovaru reaguje Heineken na dosavadní úspěchy značek Starobrno, Zlatopramen a Březňák v tomto typu pivního obalu na českém trhu.

 

text a ilustrační foto Marián K., zdroj a foto produktů Heineken ČR

Desítka v plastu má sestřičku. Starobrno Medium nově v Maxilahvi

Starobrno_Medium_Maxilahev

Nové Medium v Maxilahvi

Maxilahve ze Starobrna se těší oblibě pivařů. Úspěch desítky Tradiční v 1,5litrové plastové lahvi byl motivací pro pivní skupinu Heineken Česká republika a nově nabízí v Maxilahvi i jedenáctistupňové Starobrno Medium.

 

„Úspěch 1,5litrové Maxilahve Starobrno Tradiční nás přesvědčil o tom, že zákazníci větší balení jednoznačně přivítali. Proto jsme se rozhodli nabídnout v tomto unikátním obalu i náš vlajkový produkt – jedenáctistupňové Starobrno Medium,“ říká Martin Kašpar, group brand manažer odpovědný za značku Starobrno.

 

Starobrno_spusteni_nove_linky_na_MAXI_lahve_Brno_IMG_3685_13042010_MK

Linka na Maxilahve v pivovaru Starobrno.

Uvedení nového balení Starobrna Medium doprovodí podpůrná kampaň v místě prodeje a ve vybraných obchodech také proběhne propagační akce s hosteskami. Při té budou moci zákazníci získat drobné dárky. „V maloobchodní síti se Starobrno Medium v Maxilahvi objeví v červenci, a to především v největších sítích hypermarketů a supermarketů, stranou ale nezůstanou ani menší distributoři jako je Coop, Brněnka nebo nezávislí maloobchodníci. Soustřeďujeme se především na jižní a střední Moravu, kde je Starobrno doma a kde dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější pivní značky,“ upřesňuje Kašpar.

 

Novinka si také vyžádala změnu dosavadních etiket Starobrno Medium a Starobrno Tradiční. Obě se nyní představují ve speciální úpravě pro Maxilahve. „Tento typ obalu cílí především na aktivní, mladší zákazníky. Proto je design etiket modernější a atraktivnější. Etikety obou produktů jsme zároveň přizpůsobili tak, aby jejich vzájemné odlišení bylo maximálně snadné,“ dodává Martin Kašpar.

 

čtěte také Starobrno má novou linku, první v Česku - MAXI PET lahve se plní už v Brně

 

Starobrno_spusteni_nove_linky_na_MAXI_lahve_Brno_IMG_3632_13042010_MK

Etiketovací zařízení linky na Maxilahve v Brně.

Změnu také zaznamenají obaly určené pro multipack Starobrno Medium a Starobrno Tradiční v Maxilahvích. Zatímco přebal multipacku o šesti kusech pro Starobrno Tradiční bude zobrazovat vedle pivní lahve s novou etiketou motiv ječmene a jasně modré oblohy, přebal multipacku Starobrno Medium bude mít ústředním motivem obilí ve světle jasně žlutého počínajícího západu slunce.

 

Starobrno_Medium_Maxilahev_pack

Nový přebal multipacku Maxilahví.

Maxilahev je unikátní obal s názvem beer pack, který byl vyvinut speciálně pro pivo. Od běžných PET lahví se liší především svým složením a větší šířkou a pevností plastu. Tento obal zajišťuje 10x vyšší ochranu proti průniku kyslíku, 2x vyšší trvanlivost produktu a 2x vyšší ochranu proti průniku CO2. Poskytuje také lepší teplotní stabilitu piva, které si díky tomu zachová na dlouhou dobu svoji nejvyšší kvalitu. Spotřebitelé oceňují také nerozbitnost a větší kapacitu Maxilahve, stejně jako lehkost, díky které lze pivo brát s sebou například na výlety nebo pikniky, a také znovuuzavíratelnost.

 

Heineken plní své Maxilahve na nové stáčecí lince v pivovaru Starobrno. Linka byla uvedena do provozu v polovině dubna 2010, při plném štítkovacím výkonu naplní až 14 tisíc 1,5litrových lahví za hodinu. Spuštěním nové stáčecí linky ve starobrněnském pivovaru reaguje Heineken na dosavadní úspěchy značek Starobrno, Zlatopramen a Březňák v tomto typu pivního obalu na českém trhu.

 

text a ilustrační foto Marián K., zdroj a foto produktů Heineken ČR

Joomla SEF URLs by Artio

(c) MaK., 2008-2099, všechna práva vyhrazena, kopírování obsahu jen se svolením redakce

Nahoru PC verze