brnovinky

Přepnout do PC verze

Starobrno uvařilo nové pivo, Kvasnicovou třináctku

Starobrno_kvasnicova_13

Nový 13° kvasničák ze Starobrna.

Se speciálním třináctistupňovým nefiltrovaným pivem v pondělí 2. srpna 2010 přichází značka Starobrno. „Obliba speciálních piv u našich spotřebitelů roste, proto jsme se rozhodli pro ně uprostřed léta připravit další lákavou nabídku – Starobrno Speciální třináctistupňové kvasnicové pivo s obsahem alkoholu 5,6 procenta. Čepovat se bude ve vybraných restauracích v Brně a jeho nejbližším okolí,“ říká Miroslav Harašta, Trade Marketing Manager ze společnosti Heineken Česká republika, do jejíhož portfolia značka Starobrno patří.

 

Podle Harašty se jedná o nefiltrované třináctistupňové pivo se zbytky pivovarských kvasnic, které pivu dodávají plnější a výraznější chuť a způsobují také zakalení nápoje. Pivovarské kvasinky jsou známým zdrojem vitamínu B, stopových prvků a minerálů, společně s látkami obsaženými ve sladu, chmelu a vodě působí příznivě na lidský organismus. Nefiltrované pivo je speciální také tím, že se jedná o stále živou kulturu. Z toho důvodu je i trvanlivost oproti klasicky vyráběnému pivu podstatně kratší. Pivovar proto klade vysoké nároky na jeho skladování – pivo vyžaduje stabilní nízkou teplotu.

 

„Klademe velký důraz na ošetřování piva, tak aby zůstala zachovaná nejvyšší kvalita našeho speciálu. Proto jej mohou čepovat jen taková restaurační zařízení, která každý týden provádí sanitaci výčepního systému a jsou vybavena speciálním chladícím boxem,“ vysvětluje Harašta.

 

V první várce bylo v pivovaru Starobrno uvařeno celkem 500 hektolitrů speciálu, který nyní zraje v tancích. Do restaurací se bude od 2. srpna dodávat ve 20litrových sudech. Na novinku budou v restauracích, které budou novou nefiltrovanou třináctku čepovat, upozorňovat plakáty, papírové stojánky na stoly a další POS materiály.

 

Starobrněnská nefiltrovaná třináctka není v portfoliu značky jediným speciálem. Každoročně Starobrno připravuje unikátní velikonoční Zelené pivo, které se těší velké oblibě a z původně regionální speciality v rámci jižní Moravy se vloni i letos před Velikonocemi dostalo do výčepů v restauracích po celé České republice.

 

Marián K., brnovinky, zdroj a ilustrační foto Heineken ČR

Joomla SEF URLs by Artio

(c) MaK., 2008-2099, všechna práva vyhrazena, kopírování obsahu jen se svolením redakce

Nahoru PC verze