Vážení čtenáři, asi jste si už všimli vpravo dole blikající lamy v purpurovém tričku s nápisem Rek. Je to Lama Rek. A já mu teď předám slovo, aby se nám představil.
Čau Lamo Reku, řekni nám něco o sobě, kde jsi přišel k takovému jménu?
Ahoj, nejdřív se představím. Jmenuji se Rek, tedy Lama Rek. Toto bláznivé pojmenování jsem získal od mého tvůrce, zřejmě nepozná lamíka od štěněte. No a už mně to zůstalo.
Proč tě máme na BrNovinkách?
Protože jako hlavní sponzor aktivně podporuju celý portál Tento Svět & BrNovinky, tak aby to bylo férové, mám zde alespoň odkaz na svůj web.
Jasně, dneska má web každá lama. Jenže pozor, já nejsem jen tak obyčejný lama a neválím se jenom na pastvě.
Na mém webu toho lze najít mnoho. Třeba gorilu, fejs, voňavý korek a další šikovné věcičky.
Cože? Jakou gorilu? Fejs a korek?
Ano, protože jsem Lama Rek, zabývám se Rek Lamou. Ale, abych čtenářům zpravodajství nemátl hlavu, budu raději psát "reklamou". Snad už je to jasné. No a gorila je guerrillová reklama, fejs je facebook a korek je prostě korek, vyrábím totiž nádherné voňavé korkové tácky s potiskem zákazníků nebo s logy firem.
To je sice hezké, že jsi nám to přeložil do češtiny, nicméně málokdo ví, co to guerrillová reklama je.
Guerrilla je ojedinělá forma úderné propagace výrobku či služby nebo také čehokoliv jiného, která vás vytáhne z roviny konkurence. Jedná se totiž o zcela netradiční formu reklamy, jenž v České republice není zatím moc rozšířena. Výhoda je v tom, že při nízkých nákladech docílíte toho, aby si vás vaši potenciální zákazníci pořádně všimli a mnohokrát si takových kampaní všimnou i média. Název Guerrillová reklama byl přejat z označení partyzánských jednotek působících v Africe nebo jižní Americe a plně tomu odpovídá. Správná guerrillová reklama funguje stejně. Objeví se tam, kde to nečekáte, šokuje tak, abyste si to pořádně zapamatovali a zase rychle zmizí, jako by nic.
To je moc zajímavé, zase něco nového. Firmy se tak mají možnost dobře zviditelnit. A co ten facebook? Vždyť tam chodí jen teenageři povídat si o tom, kam jdou pařit. Nebo se mýlím?
Přesně tak, mýlíš se. Facebook sice není v České republice dlouho, ale za krátkou dobu si získal masu fanoušků, kteří na něm visí denně. Je to vlastně takový internet v internetu. Nyní český facebook eviduje už okolo jednoho miliónu uživatelů a další denně přibývají v hojném počtu. A chytré firmy toho využívají a na facebooku už jsou také. No a my facebooku rozumíme a umíme na něj své zákazníky dostat, postavit jim stránky a získat fanoušky.
Další zajímavá věc. Ještě jsi něco říkal o voňavém korku, napouštíš ho snad nějakými voňavkami?
Kdepak, korek nepotřebuje něčím napouštět, voní sám o sobě. Vyrábí se z korkového dubu a ten, se kterým pracuju, je okolo padesáti let starý. Takže takový tácek s potiskem je vlastně kusem historie a zároveň přírody na stole zákazníka a výborně poslouží buď pod horký šálek s čajem nebo škopem s pivem.
Zabýváš se netradičními věcmi, umíš ještě něco dalšího?
Umím toho hodně. Ale tom zas někdy příště. Postupně si můžeme jednotlivé kategorie představit podrobněji. Blíží se zima a konec roku a tak pro začátek zmíním mikiny a fleece oblečení s potiskem, diáře, kalendáře tvořené například z motivů zákazníka, různé dárečky pod stromeček. Ale kdo nechce čekat na další díly seriálu, ten si může vybírat již teď na mém novém webu www.LamaRek.cz
Srdečně zvu všechny k návštěvě.
Opravdu bohatá nabídka, těším se na další rozhovor a pokračování seriálu o Lamovi Rekovi a díky za rozhovor.
Také díky a přeju další skvělé reportáže na BrNovinkách!
text a foto Marián K.
více informací na www.LamaRek.cz
Kategorie: podnikání a řemeslo Zobrazeno: 5565
Vážení čtenáři, asi jste si už všimli vpravo dole blikající lamy v purpurovém tričku s nápisem Rek. Je to Lama Rek. A já mu teď předám slovo, aby se nám představil.
Čau Lamo Reku, řekni nám něco o sobě, kde jsi přišel k takovému jménu?
Ahoj, nejdřív se představím. Jmenuji se Rek, tedy Lama Rek. Toto bláznivé pojmenování jsem získal od mého tvůrce, zřejmě nepozná lamíka od štěněte. No a už mně to zůstalo.
Proč tě máme na BrNovinkách?
Protože jako hlavní sponzor aktivně podporuju celý portál Tento Svět & BrNovinky, tak aby to bylo férové, mám zde alespoň odkaz na svůj web.
Jasně, dneska má web každá lama. Jenže pozor, já nejsem jen tak obyčejný lama a neválím se jenom na pastvě.
Na mém webu toho lze najít mnoho. Třeba gorilu, fejs, voňavý korek a další šikovné věcičky.
Cože? Jakou gorilu? Fejs a korek?
Ano, protože jsem Lama Rek, zabývám se Rek Lamou. Ale, abych čtenářům zpravodajství nemátl hlavu, budu raději psát "reklamou". Snad už je to jasné. No a gorila je guerrillová reklama, fejs je facebook a korek je prostě korek, vyrábím totiž nádherné voňavé korkové tácky s potiskem zákazníků nebo s logy firem.
To je sice hezké, že jsi nám to přeložil do češtiny, nicméně málokdo ví, co to guerrillová reklama je.
Guerrilla je ojedinělá forma úderné propagace výrobku či služby nebo také čehokoliv jiného, která vás vytáhne z roviny konkurence. Jedná se totiž o zcela netradiční formu reklamy, jenž v České republice není zatím moc rozšířena. Výhoda je v tom, že při nízkých nákladech docílíte toho, aby si vás vaši potenciální zákazníci pořádně všimli a mnohokrát si takových kampaní všimnou i média. Název Guerrillová reklama byl přejat z označení partyzánských jednotek působících v Africe nebo jižní Americe a plně tomu odpovídá. Správná guerrillová reklama funguje stejně. Objeví se tam, kde to nečekáte, šokuje tak, abyste si to pořádně zapamatovali a zase rychle zmizí, jako by nic.
To je moc zajímavé, zase něco nového. Firmy se tak mají možnost dobře zviditelnit. A co ten facebook? Vždyť tam chodí jen teenageři povídat si o tom, kam jdou pařit. Nebo se mýlím?
Přesně tak, mýlíš se. Facebook sice není v České republice dlouho, ale za krátkou dobu si získal masu fanoušků, kteří na něm visí denně. Je to vlastně takový internet v internetu. Nyní český facebook eviduje už okolo jednoho miliónu uživatelů a další denně přibývají v hojném počtu. A chytré firmy toho využívají a na facebooku už jsou také. No a my facebooku rozumíme a umíme na něj své zákazníky dostat, postavit jim stránky a získat fanoušky.
Další zajímavá věc. Ještě jsi něco říkal o voňavém korku, napouštíš ho snad nějakými voňavkami?
Kdepak, korek nepotřebuje něčím napouštět, voní sám o sobě. Vyrábí se z korkového dubu a ten, se kterým pracuju, je okolo padesáti let starý. Takže takový tácek s potiskem je vlastně kusem historie a zároveň přírody na stole zákazníka a výborně poslouží buď pod horký šálek s čajem nebo škopem s pivem.
Zabýváš se netradičními věcmi, umíš ještě něco dalšího?
Umím toho hodně. Ale tom zas někdy příště. Postupně si můžeme jednotlivé kategorie představit podrobněji. Blíží se zima a konec roku a tak pro začátek zmíním mikiny a fleece oblečení s potiskem, diáře, kalendáře tvořené například z motivů zákazníka, různé dárečky pod stromeček. Ale kdo nechce čekat na další díly seriálu, ten si může vybírat již teď na mém novém webu www.LamaRek.cz
Srdečně zvu všechny k návštěvě.
Opravdu bohatá nabídka, těším se na další rozhovor a pokračování seriálu o Lamovi Rekovi a díky za rozhovor.
Také díky a přeju další skvělé reportáže na BrNovinkách!
text a foto Marián K.
více informací na www.LamaRek.cz