Stačí trochu nešikovnosti a je to hned. Na kalhotech díra jako vrata. Co teď? Ne každý vládne jehlou a nití, ale Libuše Jašková ano. Má ruce šikovné a proto pro ni není problém opravit cokoliv z toho, co nosíme na sobě. Jak se takové kalhoty nebo cokoliv jiného z oděvů dají zase dohromady, jsem se raději zeptal přímo jí.
Jak je tomu dlouho od okamžiku, kdy jste začala pomáhat lidem s opravami jejich svršků?
Oděvy spravuji 9 let.
Co Vás vedlo k poskytování takové netradiční služby lidem?
Maminka pracovala ve velkotextilní firmě a později si otevřela galanterii. Tak jsme to zkusili a já teď zajišťuji opravy a další služby.
Co všechno se dá spravit? Jaké další služby máte na mysli?
Opravujeme oděvy včetně úpletů, plavek, spodního prádla, batohů, kabelek, kožených oděvů a kožichů a ve spolupráci s dalšími zajišťujeme i opravy obuvi. Zároveň zvládneme praní prádla, žehlení a čištění. Šijeme také povlečení, záclony, závěsy a dětské kapsáře.
To je docela široká škála služeb. Jsou nějak znát rozdíly v kvalitě zboží, které lidé koupí například vedle u vietnamců nebo ve velkoprodejnách? Proč myslíte, že tam za nákupy chodí?
Kvalita je určitě znát. Hodně lidí hledí jen na cenu. Ono to nové vypadá všechno hezky, ale po pár vypráních jsou nekvalitní výrobky na vyhození. Do velkých nákupních center chodí někteří lidé asi jen tak trávit svůj volný čas.
Jak přimět zákazníky, aby nehleděli jen na cenu, ale také na kvalitu?
To je těžké, asi osobním přístupem k nim. Chce to vydržet. Oni si to snad časem uvědomí sami a někteří se zase vrátí zpět do malých obchůdků.
I když se jedná o specifické služby, znám některé další opravny oděvů v Brně, odlišujete se nějak?
Hlavně škálou toho, co umíme opravit. Od spodního prádla po kožichy, jak jsem zmiňovala před chvilkou. Dbáme na kvalitně provedenou práci.
Koukám, že zde nejenom opravujete, ale prodáváte i něco nového.
Prodáváme také zdravotní ponožky ze 100 % bavlny českého výrobce Trepon Třebíč. Máme tu rovněž dětské punčocháče.
To je pro zákazníky jistě přínosem, vraťme se ještě k opravám. Jak dlouho si zákazník na opravu oděvů počká?
Zhruba do týdne. To platí pro opravy i praní. Samozřejmě, když zákazník spěchá, tak se snažíme vždy vyjít vstříc.
Co vaši stálí zákazníci, něčím je upřednostňujete?
Členům LamaRek klubu poskytujeme 10 % slevu bez časového omezení.
text & foto Marián K.
Kategorie: podnikání a řemeslo Zobrazeno: 8092
Stačí trochu nešikovnosti a je to hned. Na kalhotech díra jako vrata. Co teď? Ne každý vládne jehlou a nití, ale Libuše Jašková ano. Má ruce šikovné a proto pro ni není problém opravit cokoliv z toho, co nosíme na sobě. Jak se takové kalhoty nebo cokoliv jiného z oděvů dají zase dohromady, jsem se raději zeptal přímo jí.
Jak je tomu dlouho od okamžiku, kdy jste začala pomáhat lidem s opravami jejich svršků?
Oděvy spravuji 9 let.
Co Vás vedlo k poskytování takové netradiční služby lidem?
Maminka pracovala ve velkotextilní firmě a později si otevřela galanterii. Tak jsme to zkusili a já teď zajišťuji opravy a další služby.
Co všechno se dá spravit? Jaké další služby máte na mysli?
Opravujeme oděvy včetně úpletů, plavek, spodního prádla, batohů, kabelek, kožených oděvů a kožichů a ve spolupráci s dalšími zajišťujeme i opravy obuvi. Zároveň zvládneme praní prádla, žehlení a čištění. Šijeme také povlečení, záclony, závěsy a dětské kapsáře.
To je docela široká škála služeb. Jsou nějak znát rozdíly v kvalitě zboží, které lidé koupí například vedle u vietnamců nebo ve velkoprodejnách? Proč myslíte, že tam za nákupy chodí?
Kvalita je určitě znát. Hodně lidí hledí jen na cenu. Ono to nové vypadá všechno hezky, ale po pár vypráních jsou nekvalitní výrobky na vyhození. Do velkých nákupních center chodí někteří lidé asi jen tak trávit svůj volný čas.
Jak přimět zákazníky, aby nehleděli jen na cenu, ale také na kvalitu?
To je těžké, asi osobním přístupem k nim. Chce to vydržet. Oni si to snad časem uvědomí sami a někteří se zase vrátí zpět do malých obchůdků.
I když se jedná o specifické služby, znám některé další opravny oděvů v Brně, odlišujete se nějak?
Hlavně škálou toho, co umíme opravit. Od spodního prádla po kožichy, jak jsem zmiňovala před chvilkou. Dbáme na kvalitně provedenou práci.
Koukám, že zde nejenom opravujete, ale prodáváte i něco nového.
Prodáváme také zdravotní ponožky ze 100 % bavlny českého výrobce Trepon Třebíč. Máme tu rovněž dětské punčocháče.
To je pro zákazníky jistě přínosem, vraťme se ještě k opravám. Jak dlouho si zákazník na opravu oděvů počká?
Zhruba do týdne. To platí pro opravy i praní. Samozřejmě, když zákazník spěchá, tak se snažíme vždy vyjít vstříc.
Co vaši stálí zákazníci, něčím je upřednostňujete?
Členům LamaRek klubu poskytujeme 10 % slevu bez časového omezení.
text & foto Marián K.