brnovinky

Přepnout do PC verze

Za reklamou na veletrh - Svět reklamy v Brně a Praze

608_Svet_reklamy_Brno_IMG_7321_MK

Snad každá firma potřebuje reklamu a marketingovou komunikaci. A skoro v každé takové společnosti je člověk, který za reklamu zodpovídá – vymýšlí strategii, zadává výrobu, připravuje reklamní kampaně. Na tyto manažery cílí 7. ročník prezentačního veletrhu

Svět reklamy, který mohou všichni podnikatelé i veřejnost navštívit 25. září 2012 v Interhotelu Voroněž v Brně a o týden později 2. října v hotelu Diplomat v Praze 5. ročník.



Čím se veletrh Svět reklamy liší od jiných veletrhů? Na to odpovídá Ing. Eva Fuglíčková z pořádající společnosti Omnis Olomouc, a.s.


V čem je prezentační veletrh Svět reklamy ojedinělý?

Pod slovem veletrh si většinou představíme několikadenní finančně, logisticky i časově náročnou akci s řadou někdy zbytečných doplňkových aktivit. Veletrh Svět reklamy je jednodenní, má jednoduché expozice, nízké účastnické poplatky a vše zaměřuje na jediné – na jednom místě shromáždit pestrou nabídku a v neformální atmosféře ji představit odborným návštěvníkům s reálnou poptávkou. Tento model nízkonákladového veletrhu se ukázal jako úspěšný, například ve Švýcarsku se těmto akcím říká „Tischmesse“, a podobnost s nízkonákladovými aeroliniemi není náhodná. Tento koncept také umožňuje účast menším firmám, které nevystavují na nákladných akcích, ale jejich nabídka je přitom velmi zajímavá.

Proč jsou výhodné pro návštěvu nebo vystavování na Světě reklamy zářijové a říjnové termíny?

Na podzim se rozbíhá ve firmách příprava marketingových plánů a rozpočtů na rok 2013, případně se ještě ladí plány pro podzimní a vánoční trh. Zářijový termín umožňuje získat nové kontakty a inspiraci a tyto nové podněty zařadit do reklamních strategií. Návštěvníci řeší problém, čím novým v reklamě překvapit, a vystavovatelé zase potřebují být se svými produkty do těchto strategií začleněni.

Proč se veletrh koná na dvou místech?

První dva ročníky veletrhu se konaly v Brně, neboť na Moravě reklamní veletrh několik let chyběl. Návštěvníci brněnského veletrhu byli převážně z Moravy a z Vysočiny, v menší míře z Prahy. Přitom Praha a české kraje představují stejný, ne-li větší potenciál návštěvnosti. Proto pořádáme už čtvrtým rokem Svět reklamy na dvou místech a vystavovatelé i návštěvníci si mohou vybrat podle regionu své působnosti. Většina vystavovatelů volí oba termíny.

Kdo jsou typičtí návštěvníci veletrhu?

Především jsou to marketingoví manažeři firem, ale i veřejných institucí, které ve velkém rozsahu adresně zveme. Oslovujeme zejména aktivní obchodní a výrobní společnosti v oborech vyžadujících vyšší podíl reklamy na nákladech. Významnou skupinou návštěvníků jsou i firmy z reklamní branže hledající své subdodavatele.

Co mi návštěva veletrhu může přinést?

Seznámíte se s horkými novinkami, novými nápady, technologiemi, představí se vám nové firmy se svojí nabídkou, budete mít možnost pohovořit se zástupci médií. Reklama je dynamický obor a pořád se objevují novinky. Přehled o nich získáte nejlépe na veletrhu, na internetu najdete zboží nebo službu jen když víte, co hledat. Výsledkem návštěvy by měla být inspirace, jak obohatit nebo změnit firemní reklamu, a taška prospektů a kontaktů, kde tyto změny zadat či nakoupit.

Jaké jsou požadavky na vystavovatele veletrhu?

Již jsem uvedla, že Svět reklamy je nízkonákladový veletrh v jednoduchých expozicích. Říkáme, že stačí sbalit prospekty, ceníky a vzorky a přijet – jeden den si vyčlení i vytížení obchodní manažeři, a kontaktů zde mohou získat více než za týden cestování.

A co doprovodný program veletrhu?

Doprovodný program v podobě odborných přednášek se stal v loňském roce poprvé součástí veletrhu. A vyplatilo se. Přes sto zájemců v Brně i v Praze navštívila tyto zajímavé přenášky. Letos organizátoři připravují zajímavé přednášky zahrnuté do dvou základních bloků Marketing s přidanou hodnotou a Marketing na Internetu a sociálních sítích. Konkrétní témata, časový harmonogram i rezervační podmínky lze najít na webu veletrhu.

Jaké jsou otevírací hodiny a jak se na veletrh dostat?

Prezentační veletrh Svět reklamy se koná 25. září 2012 v kongresovém areálu Interhotelu Voroněž v Brně, který se nachází hned vedle brněnského výstaviště a v okolí je dostatek parkovacích míst. O týden později 2. října 2012 se koná Svět reklamy v hotelu Diplomat v Praze 6, který se nachází přímo na stanici metra Dejvická. Právě dopravní komfort pro návštěvníky hrál při volbě místa konání velkou roli. Otevírací hodiny jsou v obou případech od 9 do 17 hodin.


Doprovodný program veletrhu SVĚT REKLAMY Brno - 25. 9. 2012

Interhotel Voroněž - salónek 1. patro


1. blok - REKLAMA S PŘIDANOU HODNOTOU

Vstup zdarma


- Nízké rozpočty na reklamu s vysokou přidanou hodnotou kreativity.

- Je možné v reklamní branži najít nové a neotřelé způsoby komunikace, které budou inovativní a zajímavé?

- Hledáme nové komunikační kanály a nové způsoby šíření propagačního sdělení.

- Nic není černobílé. Analog vs Digital.


10,00 - 10,10 hod

Úvod k tématu: Monika Hrubalová, Vyšší odborná škola publicistiky Praha, členka prezídia České marketingové společnosti

10,10 - 11,10 hod

PR jako součást marketingové komunikace

Kampaň Děkujeme, odcházíme - ukázala veřejnosti, co PR dokáže a jak může silně ovlivnit postoje společnosti. Jak tyto nástroje mohou využít jako důležité součásti marketingových komunikací komerční zadavatelé?

Roman Šenkýř - senior consulant agentury Bílý Medvěd PR

11,15 - 11,55 hod

Crossmarketing aneb jak společnými náklady znásobit PR

Kreativita není o penězích - hledání nových cest

Michaela Zachová, CEO komunikační agentura EQUICom s.r.o.

Bc. Radka Sedláková, Creative Director EQUICom s.r.o.

12,00 - 12,30 hod

Komunikace prostřednictvím analogových médií (tradiční vs digitální)

Václav Loubek, šéfredaktor časopisu Sign, Vydavatelství Economia

Vstup na tento blok přednášek je zdarma. Rezervujte si, prosím místo e-mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo sms 776 711 499. Kapacita přednáškového sálu je omezena



2. blok - MARKETING NA INTERNETU A SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

Účastnický poplatek 250 Kč.


13,00 - 13,40 hod

Budoucnost vyhledávání na internetu aneb jak uživatelé ovlivňují internetový marketing

Současnost přirozeného vyhledávání - proč je a bude důležité.

Od SEO (Search Engine Optimization) k WPO (Web Presence Optimization).

Význam optimalizovaného obsahu.

Milan Drbohlav, Ph.D master franchisee WSI pro ČR a SK

13,45 - 14,25 hod

Fenomén marketingu na sociálních sítí.

Výkonný marketing - reklama ve vyhledávačích.

Zhodnocení a porovnání s dalšími reklamními možnostmi.

Ing. Radek Sakáč, PPClick, s.r.o

14,30 - 15,40 hod

Jak to upéct, aby to fanouškům opravdu chutnalo?

Zaměření na všechny sociální sítě s apelem na Facebook, důležitost provazby mezi jednotlivými nástroji (Facebook Fan Page, správa stránek, Facebook aplikace, PPC reklama na Facebooku).

Ing. Jan Podzimek, PRIA SYSTÉM, s.r.o.

15,40 - 16,10

Jak budovat důvěru ke značkám online.

Jak lidé reagují na značky v offline i online světě? Jak budovat důvěru k značkám online pomocí referencí, WOM, CRS, nebo sociálních sítí?

Praktické případy studií ze světa i z Česka - jak nezůstat pozadu a přesvědčit zákazníky, aby zvolili právě vás.

Veronika Černá, social media specialist H1.cz

16,15 - 16,40 hod

Promujeme a spoříme s mobilními aplikacemi

Jak lze využít mobilní aplikace pro propagaci firmy, produktu, služby.

Možnost úspor za pomoci mobilních aplikací.

Ing. Martin Krkoška, PRIA SYSTÉM, s.r.o


Vstup na tento blok přednášek předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 250,- Kč. Svou účast můžete Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do 20. 9. 2012. Po tomto termínu nelze garantovat volné místo v přednáškovém sále - platba na místě do vyčerpání kapacity.


Poplatek můžete uhradit za podmínek uvedených na webu veletrhu.

změny v programu vyhrazeny


PR, foto MaK., brnovinky, zdroj Omnis Olomouc

Joomla SEF URLs by Artio

(c) MaK., 2008-2099, všechna práva vyhrazena, kopírování obsahu jen se svolením redakce

Nahoru PC verze