350 sudů padá. Další ročník Dne otevřených dveří se vydařuje.
Pivovar Starobrno se po roce opět otevřel veřejnosti. Pořadatele i návštěvníky dne otevřených dveří pivovaru Starobrno 4. září v dopoledních hodinách zkoušelo počasí. Dešťové mraky se však naštěstí vyprázdnily ještě před třináctou hodinou a nabitý program byl krátce po čtrnácté hodině zahájen Jiřím Imrýškem - marketingovým ředitelem Heinekenu Česká republika a Tomášem Pluháčkem - vrchním sládkem starobrněnského pivovaru.
Poprchává, ale nevadí. Pivovar se plní návštěvníky.
Na hlavním pódiu společně přivítali návštěvníky a odpoledne slavnostně narazili první sud. Po něm následovalo dalších 350, které mizely v hrdlech žíznivých návštěvníků akce.
Krátce po zahájení Dne otevřených dveří se na hlavním pódiu začaly střídat pozvaní interpreti. Lenku Dusilovou následovali brněnští ALL X, kteří měli díky své výstroji - starobrněnským montérkách - úspěch mezi fanoušky. Ti ale ocenili také Dědu Mládka Illegal Band, Vypsanou fixu i Mig 21.
Pohled ze Špilberku napovídá plný stav areálu.
Část návštěvníků si užívala program spodní scény, kterou měla na starost Starobrněnská večerní škola. Někteří se utkali turnaje v páce, jiní si užívali pohledu z výšky. Díky výhře vstupenky se mohli vznést na plošině společně s Moravským zlatem do oblak. Náporu zájemců čelili rovněž odborníci ze Starobrna při exkurzích pivovarem.
Siláci se utkávají v páce ve Starobrněnské škole.
Zodpovědnější návštěvníci mohli nahlédnout do stanu projektu Domluvme se!, který se zaměřuje na prevenci a správné chování řidičů v oblasti konzumace alkoholu před jízdou.
Okolo desáté večerní se na nebi rozzářila spousta hvězd. I když se obloha nerozjasnila, pořadatelé si dokázali poradit. Ze střechy pivovaru vypouštěli desítky, ne-li stovky rozsvícených luceren. Světelný létající konvoj mířil na jih.
Macháček z MIG 21 bavil s nafukovací kytarou.
Číselné hodnocení dne otevřených dveří shrnuje Silvie Jacquesová - event manažerka Heinekenu Česká republika následovně: „Přes počáteční nepřízeň počasí zavítalo do pivovaru Starobrno během celého odpoledne a večera přibližně jedenáct tisíc návštěvníků. Prodalo se okolo 350 sudů piv vařených v místním pivovaru. Z toho se téměř šest set půllitrů vypilo na plošině vynesené jeřábem nad pivovar. Ta se těšila obrovskému zájmu příchozích. Výhled z ní v kombinaci se starobrněnským pivem stál opravdu za to.“
Létající lucerny míří k nebi.
Pro srovnání se v minulém roce na akci spotřebovalo více než 260 sudů starobrněnského zlatavého moku a akce se zúčastnilo přibližně třináct a půl tisíc lidí. Vstupné bylo i letos zdarma.
Navštívili jste také Den otevřených dveří Starobrna?
text Síma, foto Marián K., brnovinky, zdroj Heineken ČR - Starobrno
{linkr:related;keywords:starobrno;limit:5;title:Dal%C3%85%C2%A1%C3%83%C2%AD+k+t%C3%83%C2%A9matu}
Kategorie: relax a hobby Brno Zobrazeno: 4374
350 sudů padá. Další ročník Dne otevřených dveří se vydařuje.
Pivovar Starobrno se po roce opět otevřel veřejnosti. Pořadatele i návštěvníky dne otevřených dveří pivovaru Starobrno 4. září v dopoledních hodinách zkoušelo počasí. Dešťové mraky se však naštěstí vyprázdnily ještě před třináctou hodinou a nabitý program byl krátce po čtrnácté hodině zahájen Jiřím Imrýškem - marketingovým ředitelem Heinekenu Česká republika a Tomášem Pluháčkem - vrchním sládkem starobrněnského pivovaru.
Poprchává, ale nevadí. Pivovar se plní návštěvníky.
Na hlavním pódiu společně přivítali návštěvníky a odpoledne slavnostně narazili první sud. Po něm následovalo dalších 350, které mizely v hrdlech žíznivých návštěvníků akce.
Krátce po zahájení Dne otevřených dveří se na hlavním pódiu začaly střídat pozvaní interpreti. Lenku Dusilovou následovali brněnští ALL X, kteří měli díky své výstroji - starobrněnským montérkách - úspěch mezi fanoušky. Ti ale ocenili také Dědu Mládka Illegal Band, Vypsanou fixu i Mig 21.
Pohled ze Špilberku napovídá plný stav areálu.
Část návštěvníků si užívala program spodní scény, kterou měla na starost Starobrněnská večerní škola. Někteří se utkali turnaje v páce, jiní si užívali pohledu z výšky. Díky výhře vstupenky se mohli vznést na plošině společně s Moravským zlatem do oblak. Náporu zájemců čelili rovněž odborníci ze Starobrna při exkurzích pivovarem.
Siláci se utkávají v páce ve Starobrněnské škole.
Zodpovědnější návštěvníci mohli nahlédnout do stanu projektu Domluvme se!, který se zaměřuje na prevenci a správné chování řidičů v oblasti konzumace alkoholu před jízdou.
Okolo desáté večerní se na nebi rozzářila spousta hvězd. I když se obloha nerozjasnila, pořadatelé si dokázali poradit. Ze střechy pivovaru vypouštěli desítky, ne-li stovky rozsvícených luceren. Světelný létající konvoj mířil na jih.
Macháček z MIG 21 bavil s nafukovací kytarou.
Číselné hodnocení dne otevřených dveří shrnuje Silvie Jacquesová - event manažerka Heinekenu Česká republika následovně: „Přes počáteční nepřízeň počasí zavítalo do pivovaru Starobrno během celého odpoledne a večera přibližně jedenáct tisíc návštěvníků. Prodalo se okolo 350 sudů piv vařených v místním pivovaru. Z toho se téměř šest set půllitrů vypilo na plošině vynesené jeřábem nad pivovar. Ta se těšila obrovskému zájmu příchozích. Výhled z ní v kombinaci se starobrněnským pivem stál opravdu za to.“
Létající lucerny míří k nebi.
Pro srovnání se v minulém roce na akci spotřebovalo více než 260 sudů starobrněnského zlatavého moku a akce se zúčastnilo přibližně třináct a půl tisíc lidí. Vstupné bylo i letos zdarma.
Navštívili jste také Den otevřených dveří Starobrna?
text Síma, foto Marián K., brnovinky, zdroj Heineken ČR - Starobrno
{linkr:related;keywords:starobrno;limit:5;title:Dal%C3%85%C2%A1%C3%83%C2%AD+k+t%C3%83%C2%A9matu}