Soutěžní Škoda Octavia zlobí. Neposlouchá motor ani řízení.
V České republice se jezdí hned několik automobilových závodů. Jedním z nich je seriálový Česká pojišťovna Octavia Cup, který letos znovu ožil a dostal se až za hranice do polské Poznaně. Závodu se účastní také brněnský jezdec Miloslav Kárný. Tomu se ale nyní smůla lepila na paty už od pátku před odjezdem do Mostu. Nakonec se ale jeho Octavia s číslem dva prohnala cílem šestá.
V sobotu atakuje soupeř a tlačí Octavii ven z trati.
Potíže začaly týmu už v pátek. Technické problémy se objevily již před mosteckým závodem Česká pojišťovna Octavia Cupu, který se jel v rámci evropského poháru tahačů Renault Trucks Czech Truck Prix. Mechanici museli opravovat závodnímu stroji motor. Smůla posádku neopustila ani po příjezdu na mostecký autodrom. Ve volných pátečních jízdách a v kvalifikaci se Miloslav Kárný potýkal s poruchami řízení a převodovky. I přes veškerou snahu týmu a jezdce to nestačilo na více než čtrnácté místo na startovním roštu.
Do sobotního závodu nastupoval Kárný s cílem co nejvíce vylepšit svou pozici a vybojovat výhodné postavení na startu druhého závodu. A vypadalo to nadějně, po vynikajícím startu se závodník už v prvním kole probojoval na deváté místo. O toto postavení ho však připravil svým nešetrným manévrem jeden ze soupeřů, který poslal soutěžní ocatvii ven z tratě. Miloš se tak musel opět probíjet ze zadních pozic.
Miloslav Kárný - závodník z Brna.
Bezchybnou stíhací jízdou se brněnský závodník propracoval opět na deváté místo, kde jezdil výrazně lepší časy než soupeř před ním. Ten mu však neférově křížil trať a jakýkoliv náznak o předjetí okamžitě likvidoval antizávodnickými manévry. Po několika kolech se přesto Kárnému podařilo soupeře předjet, ale vzápětí od něj dostal ránu. Pikantní na celé záležitosti bylo, že autorem první i druhé rány byl ten samý jezdec. Jeho následná omluva však nedokázala zakrýt zklamání z dvanáctého místa v cíli.
V neděli startoval Miloslav Kárný ze dvanáctého místa a již od startu dokazoval, že patří do popředí výsledkových listin v Octavia Cupu. Postupně se propracoval dopředu a pod šachovnicovou vlajkou nakonec projel na šestém místě. O to více se po nedělním výkonu celý tým těší na poslední závod seriálu na Automotodromu v Brně.
Podaří se prolomit letošní smůlu? Bude v Brně Miloš Kárný bojovat o stupně vítězů? Celý tým věří, že ano.
Soutěžní "dvojka" Miloslava Kárného se žene k cíli.
Historie jednoho z nejoblíbenějších domácích automobilových pohárů Česká pojišťovna-Škoda Octavia cup se loni po třinácti ročnících uzavřela, ale souboj populárních vozů na závodních okruzích neskončil. Petr Fulín a jeho Vekra racing tým se ujali role promotéra nové podoby Česká pojišťovna-Octavia cup 2010.
Miloslav Kárný nakonec šestý.
Premiérový ročník zachoval model pěti závodních víkendů. Seriál startoval 29. - 30. května v Poznani, 26. - 27. června následoval Slovakiaring, 7. - 8. a 28. - 29. Most a závěrečný podnik se odjede v Brně při Podzimní ceně 25. - 26. září 2010. Poprvé se tak pohárové klání letos odehrálo také za hranicemi České republiky. Nezměnily se ale technické předpisy. Pohárové vozy se představí pouze s faceliftovou tváří sériové Octavie II.
Půjdete se podívat na brněnský závod 25. září?
text Marián K., brnovinky, zdroj tým Miloslava Kárného, Octavia cup 2010, foto Jaroslav Mareček
Kategorie: sport Brno Zobrazeno: 4695
Soutěžní Škoda Octavia zlobí. Neposlouchá motor ani řízení.
V České republice se jezdí hned několik automobilových závodů. Jedním z nich je seriálový Česká pojišťovna Octavia Cup, který letos znovu ožil a dostal se až za hranice do polské Poznaně. Závodu se účastní také brněnský jezdec Miloslav Kárný. Tomu se ale nyní smůla lepila na paty už od pátku před odjezdem do Mostu. Nakonec se ale jeho Octavia s číslem dva prohnala cílem šestá.
V sobotu atakuje soupeř a tlačí Octavii ven z trati.
Potíže začaly týmu už v pátek. Technické problémy se objevily již před mosteckým závodem Česká pojišťovna Octavia Cupu, který se jel v rámci evropského poháru tahačů Renault Trucks Czech Truck Prix. Mechanici museli opravovat závodnímu stroji motor. Smůla posádku neopustila ani po příjezdu na mostecký autodrom. Ve volných pátečních jízdách a v kvalifikaci se Miloslav Kárný potýkal s poruchami řízení a převodovky. I přes veškerou snahu týmu a jezdce to nestačilo na více než čtrnácté místo na startovním roštu.
Do sobotního závodu nastupoval Kárný s cílem co nejvíce vylepšit svou pozici a vybojovat výhodné postavení na startu druhého závodu. A vypadalo to nadějně, po vynikajícím startu se závodník už v prvním kole probojoval na deváté místo. O toto postavení ho však připravil svým nešetrným manévrem jeden ze soupeřů, který poslal soutěžní ocatvii ven z tratě. Miloš se tak musel opět probíjet ze zadních pozic.
Miloslav Kárný - závodník z Brna.
Bezchybnou stíhací jízdou se brněnský závodník propracoval opět na deváté místo, kde jezdil výrazně lepší časy než soupeř před ním. Ten mu však neférově křížil trať a jakýkoliv náznak o předjetí okamžitě likvidoval antizávodnickými manévry. Po několika kolech se přesto Kárnému podařilo soupeře předjet, ale vzápětí od něj dostal ránu. Pikantní na celé záležitosti bylo, že autorem první i druhé rány byl ten samý jezdec. Jeho následná omluva však nedokázala zakrýt zklamání z dvanáctého místa v cíli.
V neděli startoval Miloslav Kárný ze dvanáctého místa a již od startu dokazoval, že patří do popředí výsledkových listin v Octavia Cupu. Postupně se propracoval dopředu a pod šachovnicovou vlajkou nakonec projel na šestém místě. O to více se po nedělním výkonu celý tým těší na poslední závod seriálu na Automotodromu v Brně.
Podaří se prolomit letošní smůlu? Bude v Brně Miloš Kárný bojovat o stupně vítězů? Celý tým věří, že ano.
Soutěžní "dvojka" Miloslava Kárného se žene k cíli.
Historie jednoho z nejoblíbenějších domácích automobilových pohárů Česká pojišťovna-Škoda Octavia cup se loni po třinácti ročnících uzavřela, ale souboj populárních vozů na závodních okruzích neskončil. Petr Fulín a jeho Vekra racing tým se ujali role promotéra nové podoby Česká pojišťovna-Octavia cup 2010.
Miloslav Kárný nakonec šestý.
Premiérový ročník zachoval model pěti závodních víkendů. Seriál startoval 29. - 30. května v Poznani, 26. - 27. června následoval Slovakiaring, 7. - 8. a 28. - 29. Most a závěrečný podnik se odjede v Brně při Podzimní ceně 25. - 26. září 2010. Poprvé se tak pohárové klání letos odehrálo také za hranicemi České republiky. Nezměnily se ale technické předpisy. Pohárové vozy se představí pouze s faceliftovou tváří sériové Octavie II.
Půjdete se podívat na brněnský závod 25. září?
text Marián K., brnovinky, zdroj tým Miloslava Kárného, Octavia cup 2010, foto Jaroslav Mareček