Brno rozšiřuje svoji marketingovou strategii. /ilustrační foto/
Město Brno neuvažuje o žádné změně svého loga či změně Jednotného vizuálního stylu města Brna. Informace, která se na toto téma objevila v úterý 13. července 2010 v Brněnském deníku Rovnost, je mylná. Zmíněné médium zaměňuje problematiku loga a takzvaného sloganu města Brna, který je součástí takzvaného City identity.
Na sklonku loňského roku byla vypsána veřejná zakázka malého rozsahu na Studii City identity a verbálních priorit města Brna s cílem vytvoření CI. Ta má být souhrnem hodnot jednotících vnímání Brna jako celku přes všechny městské části včetně jeho aglomeračního zázemí. Dále vytvoření seznamu verbálních priorit města pro prezentaci klíčových aspektů jeho identity.
Zakázka vychází z již vypracovaných dokumentů - Strategie pro Brno, zejména SWOT analýza a Vize Strategie pro Brno. Dalšími dokumenty jsou Územní studie aglomeračních vazeb města Brna a jeho okolí, sociologické výzkumy týkající se obrazu města, spokojenosti života v něm, výstupy Komunikační strategie města Brna.
Město Brno rozšiřuje svoji marketingovou a komunikační strategii. Logo města Brna, které vyhrálo Národní cenu pro design a jehož autorkou je Věra Marešová, se v žádném případě nemění a měnit nebude.
text Síma, ilustrační foto Marián K., brnovinky, zdroj město Brno
Kategorie: telegraficky z Brna Zobrazeno: 2265
Brno rozšiřuje svoji marketingovou strategii. /ilustrační foto/
Město Brno neuvažuje o žádné změně svého loga či změně Jednotného vizuálního stylu města Brna. Informace, která se na toto téma objevila v úterý 13. července 2010 v Brněnském deníku Rovnost, je mylná. Zmíněné médium zaměňuje problematiku loga a takzvaného sloganu města Brna, který je součástí takzvaného City identity.
Na sklonku loňského roku byla vypsána veřejná zakázka malého rozsahu na Studii City identity a verbálních priorit města Brna s cílem vytvoření CI. Ta má být souhrnem hodnot jednotících vnímání Brna jako celku přes všechny městské části včetně jeho aglomeračního zázemí. Dále vytvoření seznamu verbálních priorit města pro prezentaci klíčových aspektů jeho identity.
Zakázka vychází z již vypracovaných dokumentů - Strategie pro Brno, zejména SWOT analýza a Vize Strategie pro Brno. Dalšími dokumenty jsou Územní studie aglomeračních vazeb města Brna a jeho okolí, sociologické výzkumy týkající se obrazu města, spokojenosti života v něm, výstupy Komunikační strategie města Brna.
Město Brno rozšiřuje svoji marketingovou a komunikační strategii. Logo města Brna, které vyhrálo Národní cenu pro design a jehož autorkou je Věra Marešová, se v žádném případě nemění a měnit nebude.
text Síma, ilustrační foto Marián K., brnovinky, zdroj město Brno